Tisdag

Sitter på biblioteket och filurar lite,har en föreläsning
som börjar kl 10. Eftermiddagen ska spenderas på
bibblan med H. Det är mycket uppgifter som ska göras.

Nu har hösten kommit på "riktigt", får skrapa rutorna på
bilen varje morgon. Peter var ute och målade baksidan igår
och höll på att frysa arslet av sig. Nu väntar vi på att det nya
 fönstret ska komma sen får resten vänta till våren.

Nu ska jag springa in och köpa mig en kopp kaffe och värma mig med :)
Ha det gott!
Kram



Här ser ni den nya ytterdörren :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

My god! är det din man, vilken tight häck...rrrrr

2009-10-06 @ 14:26:29
Postat av: Mia

Haha ja det var ju svårt att fatta vem den kommentaren kommer ifrån :) Jag älskar dig!

2009-10-06 @ 15:48:38
URL: http://studentmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0