Helgen som gått

Igår var vi inne i stan och handlade lite grejer till
Jonathan bla nya inneskor och en vinterjacka.
Han är dyr i drift den pojken ;)
Sen åkte vi till Smedby för att heja på brorsonen när
han spelade fotboll. I morse var det dags för fotboll igen,
Jonathan spelade sin sista seriematch och de avslutade
serien med en vinst :)
På vägen hem stannade vi till hos bonden och köpte lite pumpor
så nu är det höstfint på altanen. Min rygg har varit kaputt hela
helgen så allt jag tagit mig för har gått i slow motion :(
Men det kan ju bara bli bättre....hoppas jag.




Fyndade förvaringslådor på Ikeas fyndhörna som fungerar perfekt
som planteringslådor :)









Kommentarer
Postat av: Sofie

ojoj så fint det blidde !

2009-09-27 @ 16:59:08
URL: http://sofien.blogg.se/
Postat av: Evelyn på DesignPoint

Krya på ryggen!

Kram!

2009-09-27 @ 17:36:59
URL: http://designpoint.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jättefint!!

2009-09-27 @ 22:14:10
Postat av: Kristun

Mysigt!

2009-09-28 @ 10:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0