Måndag

Ny vecka och därmed nya utmaningar :)
Förberedelser inför den stundande C-uppsatsen är i full gång.
H och jag ska skriva om kvinnlig könstympning och har en hel del
att läsa på om ämnet. Vi har iallafall kommit ur det förvirrande stadiet
och börjar få grepp om hur vi ska skriva :)
Idag blir det studier hemma, har bla två stycken
domar att läsa igenom och så givetvis en massa
böcker om vetenskapsteori.

Så ser min dag ut, hur ser din ut?
Ha det gott!
Kram


Bjuder på en sommarbild då jag inte är riktigt redo att
acceptera att hösten är här :)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Lycka till med din C-uppsats. Själv sitter jag här med min D-uppsats och har snöat in på perspektivval. Kan inte begripa varför jag gör detta frivilligt.....

2009-09-14 @ 09:06:30
URL: http://patricia74.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Skönt att hösten har kommit ;))

2009-09-14 @ 16:41:51
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0