Till Kristin ;)

Jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen men nu är det dags :)
Det händer inte så mycket i min tillvaro just nu, det är plugg, de gamla
vanliga vardagbestyren och inte så mycket annat. Visst låter det spännande ;)
J har varit sjuk sen i torsdags, han är feberfri nu men har jätteont i halsen så
imorgon ska jag ringa vårdcentralen.
Emma kommer hem helt överlycklig från skolan varje dag .
Idag var det totalt lyckorus för att hon fått en mattebok :) Min lilla sötnöt!

Vi håller som vanligt på med diverse renoveringsprojekt på huset.
Ytterdörren på baksidan är bytt och då var det ju lika bra att byta fasaden
på den sidan och byter vi fasaden så är det ju lika bra att byta fönster.
Ja så håller vi på och det tar ju aldrig slut haha.

Efter en massa diskussioner och velande lyckades Peter och jag
komma överrens om att bygga en gammal hederlig farstukvist
på baksidan. Men nu tycker P att vi bara ska ha en stor trappa istället.
Tillbaka till ruta ett!
Det är bara att börja argumentera för farstukvisten igen :) 


Kommentarer
Postat av: Kristin

=)egentligen inget nytt.. allt detta har vi ju sagt i telefonen.. Men det duger... =) Kram

2009-09-23 @ 10:06:35
Postat av: Sofie

en sån skulle ju passa perfekt. Men det är ju bäd att förstöra den nya fasaden som snickaren byggt !

2009-09-24 @ 17:55:09
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0