Uppdatering

Dags för en liten uppdatering på begäran av Gabbi :)
Vad har då hänt sen sist?
I fredags var jag på medial rådgivning, träffade en man som
talade både om det förflutna och om framtiden. Det var en
mycket intressant upplevelse kan jag säga :)

I lördags var jag i stan med en av brorsönerna, vi shoppade
och käkade och hade det hur mysigt som helst :)

I söndags var det dags för fotboll, J hade bortamatch
mot Färjestan och det blev en riktig nagelbitare :)
Med nio minuter kvar ligger våra grabbar under med 4-2,
de lyckas vända det till seger med 5-4. Jag som annars brukar
vara en ganska tyst supporter skrek som en galning haha.

Den största nyheten av de alla är nog ändå att jag numera är blondin ;)
Skulle göra lite ljusa slingor men det hela gick lite snett.
Så numera kan jag titulera mig som Blondinmia och det passar ju
rätt bra nu när Blondinbella blivit brunett ;)

Så bara idag i sann Blondinbella anda kommer en dagens outfit!
Bara för dig Hanna! haha



Hela outfiten är inhandlad på Gina Tricot :)
Lägg märke till det oerhört seriösa ansiktsuttrycket,
jag tar min roll som Blondinmia på fullt allvar ;)
På bilden syns det dock inte att jag är ljus i håret alls haha.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Ja inte har du legat på latsidan i alla fall ;)

Hahhaa..jag gapar oxå på dotterns matcher, å e pinsam som bara den( Enligt henne )..Å koftan måste jag nog sticka ner å handla på störten..Me like a lot!!!

Ha en fin dag!!!

Kram

2009-09-08 @ 09:13:56
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Malin <3

Va fin du var Mia!! ABSOLUT bättre än blondinbällan ;0P

2009-09-08 @ 09:51:04
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/
Postat av: Hanna S

Ja! Men, Gina? Är inte det lite nästan HM? Borde det inte vara från en boutique i Paris eller Milano eller nåt? ;)

2009-09-08 @ 09:51:57
Postat av: Cim

Hej vännen, vad fin du var!!!!

Hoppas du får en fin onsdag!!!



KRAAAAAAAAAM

2009-09-09 @ 09:52:20
URL: http://lillahustrun.blogg.se/
Postat av: Sofie

oh my, vad snygg du är ;)

2009-09-10 @ 12:54:34
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0